Merhaba bende 38+2 sezeryan isteseydim salı alacaktı doktorum 3 gün sonra ama normalmiş çatım müsaitmiş bebeğim artık ne zaman gelmek isterse bekleyişteyim çok sabırsızlanıyorum her geçen gün artık onu kucağıma almak öpmek sarılmak istiyorum merak ediyorum ama normal doğumdanda bi okadar korkuyorum ilk gebeliğim ne yapacağımı bilmiyorum karnım hep toplanıyor serleşiyor top gibi oluyor canımı acıtıyor bazen :/ ve afedersin beyaz bi akıntım var hep 32 den beridir normal sanırım