Semiha12 Arkadaşlar 19 Nisan son adet tarihim şimdi ben kaç aylık hamile oluyorum aslında ben günümü doğru hesaplıyorum bna göre 8 gün var doğumuma ama doktor bana 36 hfatlıksın dedi anlamıyorum
gulsahgursoy Semiha12 Siz doğru hesaplamışsınız. Allah izin verirse doğumunuza 8 gün var. Doktorunuz hep mi böyle geriden söylüyordu yoksa ilk defa mı böyle söyledi?
34_21_23 Semiha12 doktor baştan bari öyle söylüyorsa adet tarihine göre döllenme olmamıştır ultrasona göre konuşuyordur
Buse919221 Adet tarihine göre 38+6 doğru hesapliyorsunuz. Ama geç döllenme falan mı daha önceki kontrollerde ultrason haftasıyla adet tarihine göre haftaniz uyumlu muydu?
gulsahgursoy Semiha12 Bence doktorunuzun kafası karışmış. Bu zamana kadar haftanızla uyumlu olup şimdi haftalarca geriden söylemesi çok tuhaf. Allah izin verirse 8 gün sonra doğum yaparsanız yanlışını görür😉
Semiha12 gulsahgursoy inşallah ben mi acaba yanlış hesaplıyorum diyorum bakalım 1 hafta içerinde ne olur
_abc_xyz Semiha12 cihazdan kaynakli da olabiliyor. Ben de burada muayene oldugumda 31 haftalik gorunuyorum ama memlekette tam haftam da gorunuyorum cihaz farki da olabilir