senaack Kızlar bu takımdan var bende benzeri bunu hastanede mi giyiyoruz yoksa eve gelince mi birde hastanede giyiyorsak kaç tane pijama yeterli sizce [url=https://hizliresim.com/Gq66Jt][img]https://i.hizliresim.com/Gq66Jt.png[/img][/url]
Bsmlh senaack bence hastanede giyin ben içimden hiç çıkmadı ilkinde çünkü yetışıp alma şansım olmadan kontrole diye gittim doğuma aldılar erken doğum eve gelınce yıkar gene giyersiniz 2 takım alıcam ben ama bırı sabahlıksız bırı sabahlıklı 1 takımda önden düğmeli koyacagım
nilsmother senaack bnde gerek duymadım almadım canım bir tane gömlek pijama takımı birde normal pijama takımı aldım ister hastanede ister evde giyebilirsiniz sana kalmış 🌺
haziranin25i İster hastanede ister evde ikisinde de giyinebilirsin kuzum. Ben lohusa takımı tercih etmedim tarzım olmadığı için ama çantama 2 tane pamuklu gecelik ve 2 tane gömlek pijama takımı koydum 🤗
Bim haziranin25i gömlek pijama bedenini nasıl ayarlıyoruz bende alacağım ama ilk hamilelik deneyimsizlik var .S _ M beden giyen biri olarak ,hamilelik sonrası olur mu lohusalikta
haziranin25i Bim açıkçası ben m giyiniyorum. 38 haftalık hamileyim 20 kilo aldım bu nedenden dolayı l ve xl aldımm pijama da rahat olmayı ve salaş olmasını sevdiğim için
Bim haziranin25i O zaman bende ileriki haftalarda alayım simdi alırsam bu sefer ileriki haftalarda olmaz falan :)