Herkese merhaba hanımlar,hep okuyordum bana da naip oldu.Şimdiden özür diliyorum biraz uzun olucak 🙏Benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı zor günler geçirdim.Kan aldılar ama aştırmaya verdik ve sonuç kan pıhtılaşmam olduğu eğer gebelik geçirirsem iğne ya da kan sulandırıcı kullanmam gerekiyor du aradan bir yıl geçti hamile olduğumu öğrendik 🥰 Hem mutluyum hemde bir korku vardı içimde ya yine kaybedersem diye.Ama çok şükür hiç bir sıkıntım olmadı sadece kan sulandırıcı ilaç kullandım bu süreçte.37+4 ün Sabah a karşı 4 te gelen başta anlamadığım su yla başladı doğum hikayem.Eşimi uyandırdım kalk suyum geldi diye hemen hastaneye gidelim dedi.Ben istemedim sancım olmadan gitmem dedim sabah 9 a kadar direndim en son gittik.Doktor muayene de suyun geldiğini fakat iyi olduğumu söyledi normal olucak dimi dedim doktoruma o da aynen zaten bebeğin kilolu değil yaparsın dedi.Ben de zaten baştan normal isteğimi vurgulamıştım.Neyse yatırdım yapıldı.Ama hiç sancım yok.Hemşire en son baktığında dört cm açılmam olduğunu söyledi . Sancısız çok iyiydi.Bende çok motive olmuştum.Bi yürüyüş yapıyım koridorda derken yine 5 şiddetinde deprem oldu. On dakika sonra doktorum gelip açılmamım sadece bir santim ve bebeğin iyi olmadığını onun için hemen sezaryena almak gerektiğini söyledi 😠Ben tabi kabul etmedim çok ağladım bekleyelim olur diye eşim ikna etti beni.Yarım saat geçmeden çıkmışım ameliyatttan. Ameliyathane den çıkarken bile ayıktım.Başımda sadece eşim vardı herkes bebeğin yanına koşmuş.İlk sorduğum soru bebeğimm güzel mi 😂Onu kucağıma verdiklerinde anladım ben yaşadığımı kokusu herşey e değerdi zaten ama ağrım o kadar çok tu ki doya doya sevemedim.Bizimde doğum hikayemiz böyleydi .Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ve kimseyi evladıyla sınamasın🙏Biz şimdi on günlük olduk bile.Siz hamiş anneleri de Allah bir avazda kurtarsın inşallah 👋