TnsNfs Kızlar 4. Veya 5. Haftamdayım kan verdim dün değerim 28 binlerde çıktı. Sizce çoğul gebelik olma ihtimali nedir? Çoğul gebelik yaşayan veya doğmuş anneler yardımcı olursanız sevinirim ### 😊****
Serapveminikleri TnsNfs normal cnm benim o haftada 3047 mi ne cikmisyi bende çok korkmuştum ama normal
Papatya13371 TnsNfs benim ikiz gebelik ama 4. Hafta 431 çıkmıştı değerim tek sanmıştık ama çoğul çıktı onu ancak keseyi gördüğünüz zaman anlarsınız inşallah ikizdir :)
Pinar-hamooglu21 TnsNfs benimde 4 haftalıkken 2600 çıkmıştı bizim ailede ikizlik var ama bende tek keseydi hamile olmadan önce folik asit kullandığım için öyle çıkmış yani doktor öyle söylemişti canım
Zeynepberenbatuhan7 Benim çoğul gebelik değil. İlk zaman kan verdiğimde beta Hcg 121 çıkmıştı o zamanda 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Yüksek ihtimal çoğul gebeliktir. Hayırlı olsun
TnsNfs Papatya13371 amin ya inşaallah 🙏🏻 Papatya13371 Rabbim hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻😊 amin inşaallah
ratatosk Beta hcg çoğul gebelik için belirleyici bir kriter değil maalesef hormonlarımızla alakalı kese göründüğünde belli olur. Benim betam normaldi ama ikiz 😁
TnsNfs ratatosk bazı doktorlar internette şüphelendirir demişti ondan dolayı bnde merak ettim 😊 Rabbim hayırlısı ile kıcağınıza almayı nasip etsin inşaallah
irorkay Kuzucum benim 5.hafta ortasında 40.000 civarı idi değerim. Tek kese çıktı. Yine de kese ve bebiş görününce belli olur tam.
iremgun TnsNfs 4+0 da 28binse evet olabilir ama 5. haftada benim de o değrrdeydi normal sayılıyor. Sağlıkla gelsin😊🤗 rabbim gönlünüze göre versin🤲