Asiper 27.haftadayım ve ellerim ve ayaklarım şişti ve şişlikten dolayı acı oluyor.yüzüğümü bile çıkardım rahatsız ediyor diye.sizce bu normal mi ?
Asrinbaby Asiper bende az önce açtım öyle bir başlık canim aynı durumu yaşıyorum 31 haftamdayım ve sabah uyandığımda ayaklarımın üzerine basmak resmen ölüm geliyor canim acıyor 😣 ellerimde öylesine sis
Pero Asiper aynı bende öyle 34. Haftadaym ya sabah kalkıyorum önceleri azda olsa dinlenmş oluyordm ama şimdi sızlıyor yanıyor ve nasıl geçecek blmyorum 🙁 ayakkabya sıgmıyor 38 giyen ben 40 numara terlk aldm onda bile rahat degl ayagm 😞😞
Setenayali Asiper son haftalarda normal ama bu haftalarda olduğunda tansiyonu mutlaka arada bir ölç dedi doktorum tuzu azaltmamı söyledi bir de canım sen de dikkat et
Suheda Asrinbaby sabah olmasi çok normalmis.cnm aksama.kadar aynimi kaliyor gecmiyormu benm sabahları bavaklarm.agrir şiş gibidir ama aksama kadr fevam etmior bu da normal dior benm doktorum
Ddmyvz Asrinbaby benimde en cok sabah hissediliyor ayaklarimin üzerine zor basıyorum sanki cok is yapmış da cok yorulmuş gibiyim 🙁
Sureyyasel Bende 26 haftalığım ayaklarımda şişlik var bol su içiyorum egzersiz yapıuorum tuzu bıraktım hala devam ediyor ne yaparsak yapalım yaşıcaz sanırım çözümü yok
Suheda Pero aynen bende vanm 37 38 giyerken 39 terlik aldım.yinede tam oluyor ama terlik dışında bisey giymiyorum valla en rahatı bol bol su iç illaki oluyormus bunlar suyi birkma
Pero Suheda inan suyu da içiyorum Tuzu azalttm bazen hiç kullanmıyorum soguk suyla yıkıyorum suda bekletiyorum yastk koyuyorum ama yok hep şiş 😞
Asiper Çalıştığım için ayakta kalmak zorunda kalıyorum.ayak numaram büyüdü benimde.acı neden oluyor anlamıyorum.daha çok su içmeliyim sanırım