Valla miss gibide olur, şimdiki anneler biraz abartiyorlar yok çocuk detarcani yok bilmem ne, önceden bizim kıyafetleri annelerimiz sabunla yıkıyordu, benimde ilk gebelik ve ben öyle küçük ayrıntılara takilmiyorum, bana göre gereksiz şeyler diye düşünüyorum, bende normal detarcanda yıkadım utuluyorsun max sıcaklıkta zaten hicyenik oluyor gayet☺️ tabi herkesin kendi tercihi saygı duyarım