TnsNfs Kızlar ya benim 4. Veya 5. Haftam hesabıma göre kan verdim 28 binlerde çıktı acaba çoğul gebelik olma ihtimali nedir ? Benim gibi yüksek çıkıp coğul gebelik yaşayan varmı ? Bu arada tek kese göründü ama bebek henüz görünmedi
Elbet-birgun-kavusacagiz TnsNfs betaya gore ikiz denilmez. Ultrasonda belli olur sadece benm 7. Haftada 50 bindi ama tekti 🤷♀️
irorkay TnsNfs canım 4 ile 5. Hafta arasında çok fark olur. 5.haftada 28 bin normal. Benim henüz 4. Haftada 4800-5000 idi 2 günde 2 kat arttığını düşünürsek senin değerin normal.
TnsNfs Fatma12345 doktorum çok garipti zaten daha gitmicem . Daha kaç haftalık olduğumu bile yanlış söyledi. İlişkiye girmediğim 2 haftayıda kattı 6 haftalık dedi🤷🏻♀️ Kan değerimi hüç sormadı bile haftaya gel dedi düşün direk
34_21_23 TnsNfs doktor son adet tarihinize göre hesaplamıştır öyle oluyor zaten son ilişki tarihine göre değil. 6 haftalıksa beta normal ama bebek görünmedi diyorsunuz o yüzden bilemedim
Elbet-birgun-kavusacagiz TnsNfs son adet tarihine gore hesaplanir zaten doktor dogru hesaplamis🙄kan degerinr gore hesaplanmazki niye sorsun
TnsNfs 34_21_23 son adetide kattım ben o şekilde. Ben hasta olduğum haftayıda katıp hesapladım ama doktor onun üstüne 2 hafta daha koydu. Ya doktor zaten yoğundu geçiştirdi gibi hissettim zaten soru soruyorum o başka biley soruyor bana
Nuray23 Son adet tarihinize gore hesaplayin. Doktorlarda ona gore hesaplar yoksa nerden bilinsin kim hangi iliskide hamile kalmis😂👍👍
TnsNfs Nuray23 ya zaten öyle ama adet olduğumun ilk gününüde kattım düşünün yani. Birde zaten 5 gün önce başkası 3.4. Haftadasınız demişti e doktor 6 dedi ben anlamdım. Hesaplıyorum ama 6 hafta olması imkansız . İlişki yaşamdığım halde nasıl olsun
Nuray23 TnsNfs sen doktorunun dedigini baz al canim cunku dogum yapacagin tarihi ona gore hesaplar. Hayirlisi artik