Kızlar 39 haftalık gebeym göğüsümn sağ alt tarafı inanılmaz agrıyor günlerdir artık aglıyorum acısından diyebılırım bebek sureklı oraya topluyor kendını ve hep yamuk ne yapıym sızce hastaneye gıdeym mı dayanmaya calışıyorm ama sanki bıcak saplıyorlar