Tugcetugce42 canımmm benımde sütüm gelmiyor humana çayı içiyorum mecbur mama takviyesi yapıyorum önce emziriyorum cunku açken güzel emiyor sonra doymadıgı için bırakıyor ağlıyor dayanamadığım için o an mama veriyorum ama öncelik süt gelse de gelmese de emziriyorum emzirdikçe geliyormuş süt zaten koltuk altımda beze oldu bana dediler bu beze damarların kücük olmasından süt birikiyor yavaş yavaş gelecek yani süt yok diye birşey yok emzirdikçe zaten sancım oluyor rahmimde gögüs lerim acıyor beze cıktı oda sorun ama devam ediyorum yine de bakalım ne olacak herkes mama verme diyor ama ben emzirmekten vazgecmedim ki hem emzirip gelmesini sağlıyorum hemde çoccugumun açlıktan kendini parçalanmasına göz yumamaıyorum diyorum oğlum görevlerini yerine getirdi mememi de emdi daha da onu zorlayıp sarılık yapmaya kan sekerim düşürmeye en onemli içten ağlamasına izin veremem şimdilik duşta masaj yapıyorum çay içiyorum su içiyorum vesaire elimden geleni yapıyorum ve benim sütüm gelsede mamayı takviye olarak vermeye devam edicem cunku yeterince doymasını istiyorum eşim süt sapma makinesi de getirdi ama onu şimdi kulöanamıcam acıyor cunku zaten suanda bebeğiöin emmeesi daha iyi geliyor bana dişimi sıkıyorum belki o makçryi sütüm cok olunca felan yedeklemek için kullanırım şimdilik acelesi yok 1 damla süt bile yetiyor bebege ceviz kadar mıdesı var canım dert etme bosver herkes herşeyi konusuyor benımde üzüyorlardı ama kulagımı tıkadım ilk 2 gün streslendiler ama sabırla olcak merak etme