TuqbazcanKarahan Kızlar merhaba 35+4üm sanki 9 aylık gibi hissediyorum kendimi benim gibi olan varmı nedendir acaba çok yoruluyorum artık ayaklarım cok şişiyo. İkinci gebeliğim bu ilk geneliğimde 9aylıkken kosuyodum ama bu öyle değil resmen yaslanmıs gibiyim 🙂))
Ozgesah355 TuqbazcanKarahan benim ilk gebeliğim bende öyleyim yorgunum uykum var hep halsizim 😏 ama bana çevrem bu durum çok normal dedi