Byby99 Dün akşam görümceme geldik malum misafirlik oturduk gece 3 e kadar hiç uzanamadım. Belimde ağrı var sanırım uzanamadım diye yatınca geçiyor ama oturunca aynı ağrı devam normal mi acaba?
Kardelen086 Byby99 Benımde bazen belim bazen kasıgımı agrıyor degısıyor,, ama cok sıddetlı degıl.. Istıhrat halinde geciyor da sıkıntı yapma