Kızlar biz Mersin’de oturuyoruz ben şehir hastanesinde doğum yapıcam nasipse ama eş dost öyle çağırabileceğim samimi kimse yok aileleride hiç sormayın valla zaten uzaktalar ama onların konusu çok çok ayrı baştan söyleyeyim gelmiyor kimse. Şimdi benim derdim geçen acile gitmek zorunda kaldım birde ufak kızım var 21aylıj hastane gecenin bir vakti eşimle kızımı içeri dahi almadı önlem olarak alamayız dediler saatlerce birbirimizden habersiz onlar soğukta ben içerde bir sıkıntı var mu yok mu bekledik.ben doğum zamanında da yalnız kalıcam 😥 sezeryanda olsa normalde olsa gemde 😥😥eşimi kızımı anca görüş zamanı görücem, ama böyle şehir hastanesinde doğum yapıpta imza falan verip bir kaç saat sonra çıkma imkanı oluyor mu normal doğum sonrası asıl merak ettiğim bu ? Çok uzun karışık oldu kusura bakmayın 😥