Iyı gunler herkese.ben 14+1haftaliķ hamileyim.tansiyonum 15/9surekli doktor riskli dedi korkuttu beni.kardiyolojiye yönlendirdi.haftaya randevum var.kardiyolojide ne yapiyorlar acaba.kan tahlili falanmi?,başina gelen varmı acaba.birde nelere dikkat etmeliyim?kardiyolojiye açmi gitmeliyim tokmu gitmeliyim.acaba?bilgisi olan yazabilirmi lütfen.