Canimkizim2019 39 haftalıkken kızım Normal doğdu ama oğlum doğmuyo bi aksilik mi var Diye düşünmeye başladım pazartesi veya carsamba son dedi doktor suni sancı vercekmiş ama neden kendiliğinden gelmedi sunni sancı işe yarar mı moralim bozuk geziyorum artık 😥