Evet kızlar sonunda bende doğurdum. Kısa kısa yazacağım ☺️. 27 saatlık bir doğum oldu. Akşam 3 te sancılarım başladı. Hastaneye gittik ebe önce suyun gelmiş dedi zaten önceden iç çamaşırım ıslanıyordu. Doktor geldi baktı suyun gelmemiş daha çamaşırında akıntı olabilir normal bu. Sonra yürüyüşle 3 cm açılmam oldu. Açılmalarım çok yavaş ilerliyordu. 3-4 saatte 1 açılmam oluyordu. Dayanamıyordum doktora istemiyorum dedim yapamıyorum beni sezeryana al dedim olmaz yapabilirsin sen sana güveniyorum diyordu ikidebir. Birlikte yapacağız bunu diyordu ve bana motivasyon veriyordu güç veriyordu. Eşim yazık her acı çektiğimde ağlıyordu. En son morfin verdi sonra epidural verdi ve her etkisi gittiğinde veriyordu ilacı. Epiduralden sonra suyumu patlatti yarım satte 10 cm oldum. En zor kısım benim için ıkınmaktı yapamıyordum gerçekten. Ebe bir parça keselim bebek çıksın artık dedi doktorum hayır yapabilirsin dedi veeeeee küçük kızım geldi. 3400 kilo ve 52 cm ❤️🧸 Buda benim hikayem meleğim yanımda mışıl mışıl uyuyor. Allah herkese kolay doğum Nasip etsin. ❤️🤰🏻