Ben Şırnak’tan ailemin yanına Bartın’a Doğum için geldim eşim askeri personel olduğu için yanımda sürekli olamıyor bakacak kimsem yok diye Şırnak’taki özel hastanedeki doktorumu bırakmak zorunda kaldım, buraya tereddütle geldim ama Mustafa bey mükemmel bir doktor ,Bartın’da kime sorsan Emin’im onun adını verirler,bende çok araştırdım Karabük’te dahil ama mesafeler sıkıntı olduğu için Mustafa beyle ilerliyorum