9.haftadan beri kasığımda batmalar oluyor iğne batması bıçak saplanması türünden ağrılar. 2 defa doktora gittim korkup her ikisi de rahim büyümesine bağlı kasılma dedi içim rahatladı. Ama dünden beri hiç geçmedi bu ağrılar ara ara değil sanki komple yerleşti afedersiniz popoya vuruyor. Büyüdükçe ağrılar bu şekilde mi oluyor yaşayanlar var mı böyle (11+1 şu an)