Bende 16+6 yım 4 kilo aldım ama çok sorun etmiyorum. Çünkü normalde sabah kahvaltı yapmayan günde 5-6 kahve içen neredeyse 1 öğün yiyerek yaşayan bi insandım. Şimdi sabah öğle akşam yemeye çalışıyorum. Ara öğünlerde ceviz incir kayısı meyve gibi sağlıklı atıştırmalıklar yiyorum. Doğal olarakta kilo alıyorum. Kilo almanızın sebebi düzenli beslenmekse moralinizi bozmayın bence burda gördüğünüz 36. Haftamdayım 1 kilo aldım gibi yorumlarada takılmayın derim :) sağlıklı gebelikte insanlar kilo alır çünkü :)