Kızlar bulaşıkları falan yıkadım birşey yoktu. Tam yemek hazırlığı yaparken bir anda gözüm karardi elim ayağım boşaldı. Kahvaltımı falan da yaptım hani aç degilim. 12+4 günlük hamileyim. Bu 2. Gebeliğim. İlk defa böyle birşey yaşıyorum. Çok korktum neden olabilir ki acaba ya 😥