ElifKarata ben yeni tasindim canakkaleye fatma hanima gittim 2 kez. Gerci esimin amcasi hastanede çalışıyor biyokimyada olabildigince yardimci olmaya calisiyor ama yinede kafama takildi doktorda 2 ay yokum dedi gebe 1 e al bunda sonraki randevulari dedi her pzt nstye geleceksin dedi karistim kaldim rica etsem terslerler mi nasil davranırmi cunku bebegimi emin ellerde dogurmak istiyorum stajyerler korkutuyor beni aklima bir suru sey geliyor ya basini eserse ya boynunu acitirsa bi sürü korku