Attent canım.ilk gebeligimde de oluyordu ama onda biraz fazla oluyordu şimdide 18+5 haftadayim ve genelde akşamlari oluyor ve ağrı yaoiyor 😐Acaba bende tek mi var diye merak ettim ama Dr d3digi de mantıklı geliyor benim haftaya kontrolüm var bakalım benimki ne dicek