Merhaba arkadaşlar
iki gün önce doktor kontrolüm vardı rahim ağızı yetmezliğinden takipteydim 28mm di normalde 2 gün önce gittiğimde 24mm ölçtü tabi endişelendim dikiş atalım dedik ertesi günde dikiş için gidicektim hastaneden çıktım ya başka doktorada mı gitsek dedm eşime nasıl istersen dedi. Doktorum çok iyi çok seviyorum kendisini ama hastanenin cihazı eski o yüzden şüphelede kaldım ve başka hastaneye gittim orada bana 35-40mm arası ölçüm yaptılar hadi hekim arkadaşım 24 ölçmüş bende 30 diyim ama 24 değil her şeyde çok normal dedi ben bunları duyunca aklım dahada gitti ben dayanamadım zeynep kamil acilede gittim oradaki doktorda normal 29mm her şey çok güzel dedi. Ben artık kime neye inanıcağımı şaşırır oldum sabah doktoruma gittim durumu anlattım tekrar baktı 25mm çıktı başka doktor çağırdı hiç bir şey söylemeden ölçer misin dedi o doktorda 25mm ölçtü. Gizem biz bu cihazdan kontrol ediyoruz bize göre böyle evet onlarda çok güzel ölçümler almışlar dedi.
Doktorumu çok seviyorum bir abla gibi o kadar çok ilgili ama ben şimdi kime neye inanıcağımı şaşırdım 😞 böyle bir durumla karşılaşan var mı.