dilaradurmazz Arkadaşlar 32 haftalık hamileyim sadece sabahları oluyor yaşayan var mı acaba neden böyle oluyir korkuyorum
Kuzeyufuk dilaradurmazz benimde sadece sabah var doktorum normal hormonal uykuda salgılanıyor dedi olur dedi
Ciciannem27 dilaradurmazz benimki tüm Gün oluyor 9 haftalık gebeyim doktor 1 antibiyotik yazdı 1 doz yazdı geçmedi şimdi yine yazdı
Ebru555 dilaradurmazz her, gdıste soruyorum koku yoksa normal dıyo ama ben her kontrolu gene korkuyla beklıyom
dilaradurmazz Kuzeyufuk benim ki de öyle olabilir o zaman çünkü sadece sabah oluyor çok teşekkür ederim
Erci Gun boyu ozellikle cok iş yaptigimda arttigini farkettim çok normal çunku bebek baski yapiyo dedi sorun yok yani