Merhabalar, ikili test için ne düşünüyorsunuz acaba ben şu an normalde 10+2 ama ultrasonda 10+5 çıktım doktorum yirmi gün sonra gel ense kalınlığina burun kemiğine bakalım dedi , ikili testi de kendin bilirsin isteyenlere yapıyoruz zorunlu değil diye söyledi. Kararsızım o yüzden bir de yirmi gün sonra gidersem 13 haftalığı geçmiş olacağım biraz erken mi gitsem acaba diye düşündüm . Fikir verebilir misiniz kızlar 🙏