Beyzan hilal-a eve gecince kullanmak için iyi ama doğumdan hemen sonrası için yeterli olmayabilir tabi doğum şekline ve kanamana da bağlı bir de rahat etme durumu var
Bebek-geliyor hilal-a yakın çevremin tavsiyesi üzerine hem depend aldım hem lohusa pedi aldım ama ilk günler hep depend kullanılıyormuş. çok yoğun kanama için de yetişkinler için olan mesane pedi iyi oluyormuş.
Meloss37 hilal-a kuzum ben hastanede depent taktım 2 3 adet anca geri kalanı öylece evde kaldı sonra 3 pakette babyme depent kullandım fazla kullanmamın amacı en ufak kanda bile değiştim ama çok rahatı
Beyzan hilal-a evet direk külot Bez gibi onu aldım doğum sezaryen oldu gecelik giydim içime külot giymeme gerek kalmadı kanamam da oldu depend in çok faydasını gördüm
G92 İlk doğumumda lohusa pedi kullanmıştım, normaldı bana göre , rahatsız olmadım, depend biraz tuhaf gelmişti bana
hilal-a G92 bana da değişik geliyor bide yeni doğum yapan arkadaşlarım ped bile yetermis deyince arada kaldım
G92 hilal-a ilk gün lohusa pedi kullanmıştım, sonraki gün normal gece pedine geçmiştim gündüzleri, geceleri ise lohusa pedi kullanmıştım