Duruduru2021 Herkese merhaba çarşamba günü kan yaptırdım beta hormonı 617 cıktı iki gün sonra 1092 ye cıktı acaba bu değer normal mi yoksa az mı bildiğim kadarıyla 1200 e cıkmalıydı
Beyzan Duruduru2021 %40 artış dahi yeterli illa 2 katı olacak diye bir şey yok canım 860 dahi olsaydı normal kabul edilebilirdi ki seninki çok güzel artmış sıkma canını hiç
Ozgemir Duruduru2021 Benim ilki 72 çıkmıştı iki gün sonra 133 oldu. Yani tam iki katı değildi. Doktorum artışın normal olduğunu söylemişti. Zaten en az % 66 artış bekleniyor. Bebeğimi ve kalp atışını gördüm. Siz de görürsünüz inşallah. Gebeliğiniz hayırlı olsun 😊
haziranin25i Duruduru2021 doktorların kabul ettiği minimum yüzde 60 artıştır kuzum hayırlı olsun taze anne adayısın 🥳💃🏻 Rabbim sağlıklı hafta artışları nasip etsin 🤲🏼
Duruduru2021 Beyzan ayyy çok teşekkür ederim ben ir buçuk senedir bu anı beklediğim için hep çok korkuyordum içimi rahatlattınız salı günü ultrasona gireceğiz 😊
Beyzan Duruduru2021 ayy ne güzel inşallah sonunda beklediğin an gelmiştir 😍 Allah sağ salim kucağına almak nasip etsin inşallah 😍
Ozgemir Dilekcakiroglu ben 3 hafta geç döllenme yaşadım. Beta değerim 133 olduktan 9 gün sonra doktor çağırdı sadece kese göründü. 4+5 dedi doktor kese boyutuna bakarak. Sonra 6+1’de gittim o zaman bebeği ve kalp atışını gördüm çok şükür 🙏
Duruduru2021 Ozgemir şuan benim 5+1 acaba salı günü gittiğimde 5+4 olacağız kese görme imkanım olur mu
Ozgemir Duruduru2021 bilemiyorum ama biraz daha beklerseniz belki bebekle beraber görmüş olabilirsiniz. Ama içiniz rahat edecekse salı günü de gidebilirsiniz bence. Her şey gönlünüzce olur inşallah 🙏
Duruduru2021 Beyzan bugün ultrasonda keseyi gördük çok şükür ama doktor lekelenme var düşük olabilir dedi çok korkuyorum