6 haftalık hamileyim, dün ilk muayeneye gitim ve normal ultrason yaptık. Doktorum normalde kese yuvarlak olması gerekir dedi, böyle olmamalı. Kalp ateş falan hiç bişey duyamadık. 10 gün sonra tekrar gel dedi. Ben daha detaylı olur diye trans vajinal ultrason bekliyordum ama yapmadi. Böyle bişey yaşayan var mi? Çok ama çok endişelendim🥺