Denis19 Kızlar ramazan gelmeden önce eşim erken giderdi o gidince kalkıp yerdim şimdi saat 11.30 da kalkıyoruz ve ben yiyorum ama vicdan azabı cekiyorum akşamdan beri bebek aç mi kaliyo diye üzülüyorum ama eşim evde olunca uyuyorum uyanamıyorum ☹☹☹
mom44 Denis19 canm ben hamileliğimin başından beri 11 le saat 2 arası kahbaltı yaptım hep 😁 dopuma 5 gün kaldı sen düşün korkma yani dağlıklı beslen
SemaOnur Denis19 Bende öyleyim malesef hatta bazen 12 den sonraya kalıyo kahvaltım ama kalkınca yumurta ve kasar yemeye gün içindede muz, süt, ceviz yemeye dikkat ediyorum vitamini alsın diye 😊
buse_yildiz24 yemek yeme vaktinin bebeğin sağlığına etki ediceğini sanmıyorum bende hep geç kahvaltı yapıyorum 🙄
Denis19 Bütün ilaçlarımı alıyorum vitamin ilacimi fln gün içinde süt yoğurt meyve yiyorum ama akşamdan sabaha kadar bisi yenmeyince üzülüyorum bebek acikmistir onu besleyemiyorum diye ama daha dikkat etcem ins 🤗