Kızlar gece 2-3 defa, gündüz 1-2 defa çok aralıklarla tabi, kasığıma birşey batıyor gibi oluyor, çatı kemiğim sızlıyor nasıl desem kramp giriyor gibi oluyor. Nefesim kesiliyor acıdan kıpırdayamıyorum. Böyle adet ağrısı gibi , sanki adet olacakmışım gibi hissediyorum. Yalancı kasılma dediğimiz şey bu mu? (36+0 olduk bugün çok şükür.) Bir de doğum sancısı daha mı şiddetli oluyor evde ilk hissettiğimiz de yoksa o da bu şekilde mi başlıyor belirli zaman aralıklarıyla?