Benim mevsimsel alerjim olduğu için kullanıyordum doktorun verdiği hapı kullanmadım spreyini kullanabilirsin gebelik şüphesindeysen sonra kesinleşirse bakarız demişti o zaman gebe değildim. Şimdi sürekli burnum tıkalı nefes alabilmek için sürekli günde iki defa bazen kullanıyorum yoksa tamamen etlerim şişip kalıyorum böyle bi konuda kadın doğum uzmanına danışan oldu mu?