Merhaba güzel ve heyecanlı anneler 🌺💝genelde önerilmez ama bu konuda asıl gebe annelerimizin fikrini almak istiyorum😊gebeyken saç boyası yapıyormusunuz birde saç kestirmek 💇♀️ Allah korusun bebeğin ömrünü kısaltır gibi bir inanç varmış siz bu konuda ne düşünüyorsunuz🤔boya yapanlar yada saçını kestirenler var mı aramızda 😇ben kararsız kaldım ikisinede ihtiyacım var 🤦🏼♀️