annepanda aynen hareket etmezse bir sorun vardır o yüzden çok şükür miniklerimiz sağlıklı 😊 benimde son kontrolümde aç karna gitmem gerekiyordu, o yüzden çok hareketsizdi. Sonrasında renkliye giricektik. Doktorumda renkliye girmeden bir şeyler ye hareket etsin yoksa çok uzun sürer dedi. Yiyip gittim renklide kıpır kıpırdı ☺️