Dün dr kontrolümde açılma , sancı falan yok dendi. Dün ve bugün kahverengi lekelenme oldu. Alttan muayene falan da olmadığına göre bu doğumla ilgili olabilir mi? Adet dönemi olan kahverengi leke gibi farklı bir yapıda değil. Arada bel ağrısı da oluyor. Tecrübesi olanlar var mı?