Herkese merhaba arkadaşlar 37+6 haftalık hamileyim , doktorum 25 ocağa gün verdi epudiral sezaryan olacağım , buna dair bir çok video izledim ve okudum yalnız bir videoda doğum yapan bir kadın , doğumdan sonra ebenin gelip karna basınç uyguladığını ve alttan da bazı işlemler yaptığını ve bınun çok ağrılı bir işlem olduğunu söyledi bu her sezaryan olan hastaya uygulanıyor mu tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏