Acer_93 agrılar oluyor evet ama agrı kesici yapıyorlar.ve yürümek büyük önem taşıyor.ilk kalkış biraz zor olabiliyor,ama kalktığında yere bakma dırek karşıya bak(hemsıreler bana öyle dedı yürütürken) öyle 2-3adım attıktan sonra tamam rahatlıyorsun hemen.sonra 1saat arayla 15 dakıka yavas yavas eşimle yürüdüm hep.20günüm yarın hafif agrım oluyor ama bünyeden bünyeye degısıyor tabiki.bol bol nescafe ve bitter çikolata yemelisin bana 10gn dedi 2doktorum ve hemsıreler.(benım sekerım vardı dıye nescafe gold şekersiz tercih ettim.) duş aldıktan sonra dikişini saç kurutma makinasıyla uzaktan düşük ayarda kurut biraz.ıslak durmasın sonra batıkonla dokundur cek dokundur cek biraz bekle açık kalsın hava alsın sonra bir tülbent koy 1hafta boyunca böyle yaptım ben doktorumun demesı üzerine ve çok şükür hiç sorun yaşamadım dıkıslerımde ve iç çamaşırın dikiş yerlerı Lastigi falan dikişlerine deymesin tahriş eder.