2bebisannesiii Lütfen bişey söyleyin 36 haftaliyim dişim felaket ağrıyor hiç bişey fayda etmiyor pazartesi randevum dişçiye gitsem doktor onayımı istiyor ?
Merve_kucuk 2bebisannesiii Evet doktor onayı istiyor diye hatırlıyorum. Diş randevu saatinden önce doktorunuza gidin görüşün isterseniz. Geçmiş olsun
91ARIN91ASK 2bebisannesiii tuz bas biraz yakıyor ama iyi geliyor benimde 20’lik dişim apse yaptı öldüm ilaç kullanamıyoruz tuz bastım gar gara yaptım en son eşim karanfil aldı başını çiğneyince uyuşturuyor diniyor azda olsa
Karaytu Abse vardır büyük ihtimalle antıbıyotik verir benimde 25 hftda ağrıyordu doktorum kanal tedavisi yaptı