iremgulerr Erken bir doğurdum posto oldu ama çok şükür sonu güzellikle biten bir doğum oldu. Suyumuzun tamamen bitmesiyle suni sancı ile normal doğum yaparak Minik kızıma kavuştum. Ciğer geliştiricimizi de tam 1 hafta öncesinde vurulmuştuk. Sayesinde kuvezi de görmeden doğumdan 12 saat sonrasında evimize geldik😍 Rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin inşallah. Dogumi bekleyen arkadaşlarıma da tek avazda yavrusuna kavuşmayı nasip etsin. ♥️
aras22-07 iremgulerr bizde erken doğum riski ile hastaneye yatırıldik. Hayırlı olsun inşallah canım benim♥️bir sorum olacak sana. Kuveze falan aliyolarmi 34 haftalıkken birde kilosu nasıl olması lazım 34 haftalıkken
Toprakdag iremgulerr sağlıcakla büyüt evladını canım bende de riskli gebelik olduğu için yatıyorum inşallah o haftaları görürüm 🤲
Biryigitannesi iremgulerr 🧿 Allah analı babalı büyütsün canım. hiç açılman var mıydı suniyle mi açılman oldu peki
iremgulerr aras22-07 teşekkür ederim 🥰 bebeğin gelişimiyle alakalı kuveze girmesi veya girmemesi. İnsan erken dogum olacak diyince tabi ki çok korkuyor ama sancı çekerken doktora ebeye sürekli sorduğum soru “bebeğin kuveze girer mi” oldu. Onlarda 40 haftalik doğan bebek girebiliyor bazen bu tamamen bebekle alakali dediiler. Doktoruna güven kendini telasa sokma sakin stres yapma ki bebeginde etkilenmesin canım benim. Rabbim sağ salim kucagina almayi nasip etsin inşallah
aras22-07 iremgulerr amin inşallah bitanem içimi rahatlattin ALLAH razı olsun 🙏🙏🙏 peki sen doğuma bebek kaç kiloyken girdin
iremgulerr Toprakdag aminn teşekkür ederim canım Rabbim sag saglim kavuşmayı nasip etsin sanada insallah 🙏
iremgulerr Biryigitannesi allah razi olsunn canım. 3 cm acilmam vardi rahim ağzı yumuşamış bayağı dediler 33. Haftada ciğer geliştirici vurdular. Suniyle acilmam da hizli oldu aslında benim ama bebek karnımda o ara uyudu sürekli sanciya ne tepki verdiğini anlayamıyorum bu şekilde dedi doktor uyanmazsa sezeryan dedi ama uyandi sonra herşey yolunda dedi kalkip yürüyüşüme devam ettim 6 cm den sonra daha hızlı açılıyor
nur94_ benim 33 haftalıkken erken doğum riskim ortaya cıktı ciğer geliştirici iğne o hafta yapıldı çok şükür ki 35+6 olduk ama salı gününden beri sancılarım var bebek kanala girmiş , sanırım heran doğumum olabilir, bebeğiniz kaç kilo gözünüz aydın 🌺
Hennademet iremgulerr merhaba, suni sancı nasıldı vok zorladı mk? Birde ne kadar süre sancı cektiniz? Benımde ptesi günü suni sancı ile doğumum olacakta hep korkulu seyler söylüyorlar onsan tedırgın oluyor
iremgulerr Hennademet korkutma canım kendini bana sancıyi verdikten itibaren 12 saat sonra dogum yaptım. Hemen sancıların başlamıyor zaten. Boll boll yürü sakın oturma sanciyi verdikten sonra senin icin daha iyi açılman hızlanır. Kendini sürekli geçecek geçecek az kaldı diye motive et. Sancın geldiği an derin nefes al.ver
Yunusemreninannesi iremgulerr massallah biz34cu haftadayiz zamanimizi bekleriz biz sanirim bazende diyorum hemen gelse keske sonra diyorum dur daha gelismeli saglikli olsunlar da Allahin izniyle zamano bellidir :)
Hennademet iremgulerr sunide süreklı sancı hissediliyor normal gibi 3-5 dk da bir gelmıyor dıyorlar öyle degıl mı 😬
iremgulerr Hennademet hayır canım yok bişey ya normal sancı gibi gelip gidiyor korkma gerçekten korkulacak bisey yook