Nst de sancım 90 a kadar çıktı . Bebeğim 35+4
iki gün yatış verdi doktor erken doğum riski var diye. Bebek kendini doğuma hazırlıyormuş şimdiden
ayrıca yüksek tansiyon , kan değerlerimde düşük ,kan takviyesi yapılcak, onun dışında preeklemsi
başlangıcı da varmış 😞 bebeğin karın çevresi de haftasına göre gerideymiş😔 Ayrıca idrarımda protein kaçağı da varmış.