ece_2206 valla ağlıyordum uykusuzluktan o derece hormonlardan demişti Doktorum bide ben ne kan ilacı ne de vitamin kullanmıştım. Değerlerim orta düzeydeydi.
ama uyku sorunu çok kötüydü sabahın 6 olurdu dolaşırdım sıkılırdım eşim yatardı gündüzde ölü givi olurdum geçer canım son haftalar normal
şindi 31 haftadayım benim de az az başladı gece 4-5 kere kalkıyorum 33 ten sonra hiç uyumam.