LarisaAlbayrak Arkadaşlar şimdi WC’ye kalktım peçetede pembe leke var, sancım yok ama çok hafif ağrıcık var, hani deriz ya galiba hastalanacağım adet olacağım öyle hafif tatlı bir ağrı kasıkların alt tarafında!!! Sizce geliyor muuuyu bu arada 38+1 bugün
Kbra38 LarisaAlbayrak dediğiniz gibi perşembe günü bana da aynısı oldu doktora gittim rahim ağzında yumuşama var dedi 2 cm açıklık var ama düzenli Bi sancım yok sadece belim ağrıyor
Dilek_erduann LarisaAlbayrak yok panik yok dinlenin tabiki su gelirse falan hastaneye gidin sanciniz var mi
LarisaAlbayrak Dilek_erduann sancım yok, çok hafif bişeyler vardı şuan sıfır 😅 kalktım evi topluyorum🤣🤣🤣
LarisaAlbayrak 2:37 den beri sancım var 😍 dualarınızı esirgemeyin lütfen 🙏 şuan 6 dk da bir geliyor , bir ara 4 dk da bir oldu sonra yine 6 dk ya yükseldi , kimseyi uyandırmadım sabrediyorum