Hayırlı geceler arkadaşım için bı sorum olcak gebelik durumu var arkadaşım da günü bir gün geçince gebelik testi yaptı silik çizgi çıktı ertesi gün sağlık ocağında kan değerlerine bakıldı bhcg değeri 21 çıkmış birgün sonra tekrarlamislar bu seferde 42 fln çıkmış sağlık ocagindaki ebe geç döllenme de olabilir boş gebelik te demiş bhcg değerleri böyle olupta yükselen varmı bu artış normalmi şimdiden çok teşekkürler 🙏