Ces birprensesvebirprensannesi evet hatta su an ediyor ben de elimi koydum hissetmeye çalışıyorum 💕 geç oldu ama şükürler olsun
Esin25 birprensesvebirprensannesi evet ultrosnda görüyodum 16 haftalkken tekmelerini ama hissetmiyodum benmle alakalı glba göbeksen mi hissetmedm anlamdm
Minikbiranneee birprensesvebirprensannesi ay benim ilkim kızdı 3 aylık bile değildi hissediyordum ama bu 19 haftalıkken hissettim tembel biraz çevremize göre kız geç hareket eder erkek daha erken ama benimki zıttı oldu
birprensesvebirprensannesi Minikbiranneee İlk gebeliğiniz de bağırsak hareketleri olabilir mi onlar 🤷 Yani ilkte genelde hissedilmiyor geç başlıyor 🤷
Somersmom birprensesvebirprensannesi 11. Haftada. İlk gebeliğimde 20 leri bulmuştu sanırım geçmiş bile olabilir. Doktora sordum uyduruyor muyum acaba diye 😂
Minikbiranneee birprensesvebirprensannesi hayır bende öyle demiştim ama sık hareketleri oluyordu hatta doktor çok yaramaz olacak bu kız demişti hatırlıyorum😁gerçekten çok yaramaz bir kızım var
birprensesvebirprensannesi Minikbiranneee Maşallah Rabbim bağışlasın benim kızımda çok hareketliydi ama erken hissetmedim. Bu sefer bakalım nasıl olacak Rabbim izin verirse oğluşum olacak daha tam hissedemedim 🤷
birprensesvebirprensannesi Minikbiranneee Genelde 16 da hissetmiş çoğu insan benim ne zaman başlayacak bakalım 🤭