birprensesvebirprensannesi Eski9 Bende şuan tam 15. Haftama girdim 🙈 Bende devamlı dinliyorum biseyler var mı diye de balık kayması gibi biseyler oluyor ama bağırsak hareketiyle de karıştırıyor olabilir tam anlamıyla bişey hissedemedim 🤭
cansuece birprensesvebirprensannesi herşey olabilir tabi netleşince zaten anlaşılıyor 🙃 Amin sağlıcakla kavuşalım inşllah 🤲🏼
badehandeyldz birprensesvebirprensannesi benimde ikinci canım 18 haftalıkken kasıkta hissettim şuan 20+6 yukarlarda hissediyorum artık 😊 kızımdan fırsat bulup uzansam belki daha fazla hissedecem ama 14 aylık oda henüz
badehandeyldz birprensesvebirprensannesi tam zamanında hissettim ondan önce hissedilen gaz oluyor çünkü bebek çok küçük kendini hissettirecek gücü yok 😊
kadriye25 Bende 16+2 de gittim ben hissetmiyorum ağlayarak diye doktor ikinci de olsa 24 e kadar beklemeniz lazım dedi. Sanırım burada herkes 15-16 da hissettim diyince stres yaptım
birprensesvebirprensannesi kadriye25 Bende öyle olacağım sanırım 🤦 Bakalım bizimkide geç mi başlayacak 🤷
Gamzeakd birprensesvebirprensannesi benimde ikinci gebeliğim ve 13+3 haftalığız. Heyecanla bende bekliyorum 🥰
kadriye25 birprensesvebirprensannesi birde daha önceden benimde kaybım var o yüzden iyice dikkat edip kuşkulanıyorum
birprensesvebirprensannesi kadriye25 Bende 32. Haftamda kaybettim kızımı . Anlayabiliyorum seni o pimpiriklenmeni. Bende öyleyim 😔
kadriye25 birprensesvebirprensannesi aynı haftada benim melek kızımda gitti. Rabbim bu mucizeleri kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲
ZZeyynePP birprensesvebirprensannesi ay ben ilk gebeliğimde 17 de tekmesini tokadını hisstemişmiştim ama 😄 şimdide 18 olucaz nerdeyse bi kelebek hissediyorum ama umarım kızımdır
Mnevvr53 Gunes-09 birsey sorcam böyle hareket edildigi zaman deriniz aciyomu bende 12 gibi hisettim gibi boyle bir yanim şisiyo gibi sonra patliyo gibi hani bebek bir tarafa toplanir gibi ama ondan sonra daha hisetmedim simdi derim aciyo
birprensesvebirprensannesi MirzaHazal56 Yani ben bir tane post açtım. Orada genelde erkek bebekleri hareketli denildi ama benim kızım çok hareketliydi. Bebekten bebeğe değişiyor sanırım. Bende 15. Haftama girdim hissetmiyor gibiyim yani segirme oluyor gibi ama anlayamıyorum tam🤷
birprensesvebirprensannesi kadriye25 Elbet bir gün kavuşacağız meleklerimizle. Kader arkadaşıymışız desene. Rabbim bize peygamber sabrı versin çok zor kardeşim 🙏 Kaçıncı haftadasiniz? Cinsiyetiniz ne ? Rabbim bir daha yaşatmasın. Bu sefer bebeklerimizi kucagimiza almayı nasip etsin inşallah 🙏