Tostosunannesiii Bugün dış gebeliğimden ötürü iğne oldum bu durumu yaşayan oldumu ? saglıklı dusunemıyorum korkuyorumda yavas yavas lekelenmem basladı ama nedır ne degıldır bılmıyorum
Jasmineee Tostosunannesiii bende yaptırmıştım ama lekelemenme kanama vs olmadı iki gün sonra kan verdim beta biraz daha yükselmişti ki ilk iki gün yükselmesi normalmış sonra düşmeye başladı ama istenilen düşme olmadığı için kürtaj olmuştum beta 1900 lerden 1200 lere düşmüştü. Seninki kendiliğinden düşer belki geçmiş olsun
Tostosunannesiii Jasmineee benım betam 480 de kalmış malesef . ınsallah kürtajlık bı durum yaşamam zor bı durum senınde başın sagolsun ne olursa olsun oda bı can bi evlat 🙏🏻😞