Kmndas NilayRuya kılıfında mı sıkıntı yoksa süngerinde mi benim ersağ damla konsantre var hemen çıkartıyor herşeyi ama o beyaz olduğu için çamaşır suyu dökebilirsin kılıfına sonra makinaya at çıkar
Ortmenanne16 NilayRuya bebek deterjanı ile silseniz çıkmaz tahminen ancak e bebekte çamaşır suyu tozu var onu suda eritin bı öyle silin belki işe yarar ilk olarak kimyasal deterjan surmemeye çalışın 🙏🙏
058elf NilayRuya bulaşık makinesi parlatıcısı dene canım istersen belki çıkar ben halıya çay falan dökülünce onunla çıkarıyorm beyaz bi de halım
NilayRuya Ortmenanne16 doğuma 4 ay var şimdi kimyasal kullansam sıkıntı olur mu sizce? Ablamın kızının yatagiydi ama sararmış atmak istemiyorum çıkar belki diye
Kmndas NilayRuya canım kimyasal kullanmak istemezsen kalıp sabunla güzelce sil beyaz bezle karbonat da dökebilirsin benim yatağımda sarı lekeler vardı öyle çıkarmıştım
Ortmenanne16 NilayRuya ben bu tarz sarı lekeli eşyaları önce normal ariel ile yıkadım sonra kurutup bebek deterjani ile yıkadım 🙏🙏
NilayRuya Kmndas doğuma 4 ay var kuzum , ablamın kızının yatagiydi aldım ama biraz lekesi var şimdi kimyasal kullansam sorun olur mu acaba?
Kmndas NilayRuya olmaz canım bence o zamana kokusu gider güneş çıkarsa güneşe koyarsın son zaman bide bebek deterjanıyla yıkarsın
058elf NilayRuya annemde genelde beyazları arielle yıkar ama çamaşır suyu ariel bi dene istersen kuzum 😌