Azrabetulunannesi Hayat1234 canım merhaba aynı durumdaydım çok detaylı araştırdım doktorda detaylıca anlattı sağ olsun en doğru bilgiyi vereceğimi düşünüyorum haftayı tamamlayıp 31. Haftaya girdiğin gün 7 aylık oluyorsun ve 8. Aya giriş yapmış oluyorsun yani 20 yaşındayım 21 den gün aldım demek gibi birşey Hafta bitiminde de artık 8 aylık oluyorsun ve 9. Aya giriş yapmış bulunuyorsun
Hayat1234 birprensesvebirprensannesi martın son haftası gün verdi bana sezeryan için nasıl oluyo anlamadim ocagin 16 sı yarin 7 ci ayın basindaysam ben dogumuna 3 ay olması gerekli daha kafam cok karışık
birprensesvebirprensannesi Hayat1234 Hayır canım tam 9. Ayının başında yada 8. Ayın sonunda olmuş olacaksın sezeryana genelde 2 hafta önceden alıyorlar diye biliyorum
Hayat1234 birprensesvebirprensannesi kaan kocatepeyi takip ediyorum uzman bi doktor onun sayfasinda 8.ci ay 30 34 arasi diyo daha dogrusu bütün netteki bilgilerin hepsi farklı farkli ondan sizlere sormak istedim fikir toplamak istedim
birprensesvebirprensannesi Hayat1234 Amaaan canım hangisini demek istersen de valla 7 8 arası biseysin 🤭🤭🤭
Elifmom1 Hayat1234 bende 34+3 um dun kontrolüm vardi Dr. um 8,5 aylik olduğunu söyledi benimde kafam cok karisiyor bu hesaplardan 🤷
Abdullahm1 Hayat1234 bebekler 10.ayda da doğabiliyor . Op. Doktor zaten kendisi ben iyice araştırdım bu konuyu 30-34 8.ay 34-38 9.ay 38-42 10.ay
Arass__ Abdullahm1 40 hafta 9 ay 10 gün oluyormuş 41-42 haftalar 10 aya denk geliyor. Doktorun biri hesap şeklini cok net anlatmıştı youtubede
Arass__ Hayat1234 32 haftalık oldugumda 7 bucuk aylık diyordum 34 oldugumda 8 aylık olduk diyordum bende 😎💁🏻
N0712 Hafta da 7 ay 7 günlüksün yani 8.ayı yaşıyorsun. 34+2 de 8.ayını doldurmuş oluyorsun. 34 +3 de tam 8 aylık hamilelik olmuş oluyor ve 9.ayından 1 gün yaşamış oluyorsun.