Devran1994 canım burda paylaşmıştım bir haftadır stresler yaşıyorum , akıntı için saçma bir acil doktoruna gittim (özel hastane) suyun gelmiş olabilir dendi, fakülteye yönlendirildim, orada plesentam aşağıda diye söylendi. Bir haftadır beni erken doğum, kanama, gebelik sonlanabilir, anne ölümüne yol açabilir, rahim alınabilir vs. Aklına gelmeyecek neler ile korkuttular. Dün güzel bir doktor araştırıp gittim. Doğal doğumcu ve işinin ehli bir kadın. Benim sana tavsiyem doktorun iyiyse onu dinle o kadar. Çok insan yorumu ve fikir kafa karışıklığıdır. Hiç korkacağım bir şey olmadığını kendisi bana bir saat boyunca anlattı. Hem ultrasonda göstere, hem de tek tek çizdi yazdı tarif etti. Korkularımı sonlandırdı. Sen de korkma, doktoruna bak. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin, 19+2’yiz biz 😊