tgctngl guneysmom ayy ben de doğuramıyorum valla 39 haftalık olduk Rabbim hayirlisiyla hepimizi bir avazda kurtarsın inşallah 😊
58Vildan 40+6 olduk 2 gün önce hiç açılma yumuşama yoktu bugün biraz açıkman var yumuşamaya başlamış dedi gece çok sancılandım 4-5 saat ama geri gitti doguramıyorum resmen
Meltem2207 Haticekablan vallahi ha zaten bunaldim hamileligin sonu cok fena bide herkes ne zaman doguruyon ne zaman doguruyon deyip iyice boguyo vallah 🤷🏼♀️
NurSema01 guneysmom 38+6dayız oğlumla aynılarını bende yapıyorum günlük 7 8 tane hurma yiyorum pilates topuyla hareket yapıyorum squat yapıyorum 2 haftadır ne açıklık ne yumuşamam var 🙄 onlar canı isteyince gelecekler sanırım
guneysmom NurSema01 hep diyorumki yok gelmicek inanmıyorum, herkes diyoki bi bakmışsın suyun gelmiş anidenn ayy diyorum keşke
58Vildan guneysmom çok zor zamanlar ama ben hep 40 tan sonra gelsin istiyordum oglum 40+5 te dogdu çok güçlü kuvvetliydi maşallahı vardı inşallah darısı buna
guneysmom Meltem2207 canım valla biz eşimlede her yolu deniyoruz yok yok yok olmuyo gelmeyince gelmiyo demekki
NurSema01 guneysmom ahahah aynı ben 😂 en son 37de yalancı sancıdan hastaneye koştuğumdan beri amaaan doğarsa doğar modundayım ama doğmuyor 😂 38+6 benimle bütünleşti oğlum