Sevgili Anneler
Tam 10 Aralikta sizlerden gelişim geriliği hakkında fikirlerinizi almak için bir post açmıştım. Bugün 15 Ocak ve bebeğimi erken doğuma alıyorlar. 2 haftalık olan gelişim geriliği 3 haftaya yükselmis ve ne yazık ki beyine giden kan damarları tıkanmış. Bu da anne karnında her an kalbin durmasına sebep verebilir dediği için Pazartesi doğuma gireceğim ve çocuğumu en az 45 gün göremeyeceğim. Sevgili anneler, ne olur dualarınızı eksik etmesin. Ve Yüce Rabbim herkesin ama herkesin evladını kucağına sağlıkla almayi nasip etsin inşaAllah 🤲🏻